I’m not a robot Dizi Yorumu

Yazar:

DİZİ: I’M NOT A ROBOT

I’m not a robot 32 bölümden (1 bölüm 35 dakka) dan oluşuyor. Kore dizilerine İlk başladığım zamanlarda bu diziyi izledim. Ve İyiki izlemişim diyebileceğim bir dizi. Başrol Erkek Zaten Kurban Olum Adam Taş Taş 😂😍

Neyse Konumuza Dönelim Canlar Dizinin Konusu Dizinin Isminden Belli olduğu Gibi Robot Ama Nasıl Robot 😂
Başrol Oğlumuzun Insanlara Yaklaşamıyo çünkü Insanlara Dokunsa Vücudu Yaralar Içinde Kalıyo bu yüzden de İnsanlarla hiç İrtibat Kurmuyo Koskoca Evde tek Başına Yaşıyo 😑 Bi Adam Robot Üzerinde Çalışıyo ve bizim oğluna Insana Benzer Robot Yapıyo. Adam Eski sevgilisinin Yüzünü Robota Koyuyo Gel Gör ki Robot Arıza Yapıyo. Bizim Oğlan Yarın Sabah Robotu Evinde Istiyo Acaba Adam Napacak ? Robot Gitmezse Tonlarca Para Kaybedecek.. Adam Eski Sevgilisi Arayıp Durumu Anlatıyo Tabi Para Vercek Kıza Bizim Basrol Kız Robotun Yerine Geciyo Ve Başlasın Macera 😍❤ Daha Fazla Spoi Vermek İstemiyorum Çünkü Tadında Bırakmak Istiyorum. Hiç Sıkılmadan İzlediğim Bir Diziydi ❤ Evet Canlar Insalalh Yorumum Sizleri Diziyi izletmeye yeter 💕🎬

Yorum Yapın

Your email address will not be published.

Benzer Yazılar